Billboard

Followers

Friday, December 4, 2009

Birthday Adzhar

29hb November 2009, genaplah umur Adzhar 20 tahun. Aku pun tak ingat birthday mamat ni. Haha... Wan Karim yang bagitau, pastu plan nak buat party malam balik dari cuti raya haji haritu. Tapi Adzhar ni bukan reti nak balik awal, sudahnya aku makan berdua dengan Wan je malam tu.


Birthday boy.

Esoknya, aku & Wan keluar pagi-pagi beli kek, pastu aku pilih Pak Li Kopitiam sebagai lokasi sambutan birthday ni. Kecil-kecilan je pun, kami bertiga je. Beli kek pun kecik je. Lepas beli kek, aku tinggal kat kopitiam tu, Wan balik apartment pegi ambik Adzhar. Dia tido lagi time tu. Pranknya, konon-konon kami bertiga nak pegi makan, tapi aku tak jadi keluar, so diorang pergi berdua je. Bila sampai kedai, aku dah ada. Tak tau la dia terkejut ke tak, kalau ikut hati lagi teruk aku nak kenakan. Tak cukup masa dan budget je. Huhu...



 
Mastermind.


Consultant.



Kek kecik.

Ok, alang-alang tu promote kedai sikit. Sebelum ni aku pernah makan kat kopitiam ni, masa tu baru balik dari Negeri Sembilan dengan Pitt, Meon, Ad & Ikromi, masa raya tahun 2008. Diorang datang beraya kat rumah aku. Kopitiam ni terletak kat Dataran Sunway Kota Damansara. Ada banyak lagi cawangan lain kat seluruh Malaysia ni rasanya. Menu kat sini lebih kurang sama je dengan kopitiam lain. Suasana kat kopitiam ni berteraskan retro dan classical. Lebih kurang Old Town la. Harga makanan pun berpatutan. Kalau nak tahu, kena cuba sendirilah ye. Jalan-jalan Cari Makan pun pernah review pasal kopitiam ni.


Nasi Lemak Ayam Goreng & Pak Li
White Coffee.


Hidangan kami bertiga, 2 Nasi Lemak & 1 Mee Udang.


Sekali lagi aku ucapkan selamat hari lahir ke 20 untuk Adzhar, semoga panjang umur dan dimurahkan rezeki. Sekian...


Adzhar & Wan.


Abaikan reaksi muka aku.

p/s: tak berapa "mari" la tulisan aku hari ni, kurang idea. huhu...

9Feedback(s):