Billboard

Followers

Monday, March 1, 2010

A trip to Pangkor : Teaser

Alhamdulillah, trip ke Pulau Pangkor berjaya tanpa ada sebarangan kemalangan jiwa. Memeng satu trip yang menyeronokkan bagi aku. Dan sangat meriah. Banyak benda aku nak kongsikan dengan pembaca sekalian, tapi gambar banyak lagi aku tak ambik kat budak-budak ni. Bayangkanlah, pergi 70 orang, kalau separuh ada handphone yang ada kamera, dah 35 orang punya gambar aku nak pergi ambik, belum kira yang pakai kamera digital, dslr dan compact. Kalau purata sorang ada seratus gambar, dah 3500 gambar. Tu belum kira nak edit lagi, nak upload kang internet pulak satu hal. Kadang-kadang laju, kadang-kadang setengah hari pun tak dapat nak upload 10 gambar. Ok, itu semua alasan. Haha... Anyway, tunggu update aku yang seterusnya nanti. Sebelum tu, aku hidangkan sedikit gambar pembuka selera...

Menuju ke pulau


Di tepian pantai diwaktu pagi. (Aku tak pendek, sweater tu yang buat aku nampak kerdil.)


Sebelum pulang, bergambar kenangan

Sun tanned. Nampak hot you!
(I suka la kaler kulit ni. Nak kekalkan boleh tak Mrs.Acancapix?)

Ok, sekian, gua nak ke toilet...

18Feedback(s):