Billboard

Followers

Wednesday, March 10, 2010

Tag by cik Wawa


Aku telah di tag oleh Cik Wawa sebelum pergi pangkor lagi. Ni baru ada kesempatan nak buat. Huhu... Senang je. Tengok langkah2 di bawah...


1) You have to print screen wallpaper that you are using right now.


Decepticons rulez!

2) Tell us why u like the wallpaper.
  • Simple
  • Evil
  • Decepticons logo is just too cool
*Kat bawah logo tu ada widget dari Rainmeter untuk bagitau status internet connection, worload CPU & RAM, available hard disk space dan juga power. Comfirm la power 100% sebab aku pakai PC. Tak ada desktop icon sebab aku lebih suka desktop aku kosong. Aku guna ObjectDock sebagai shortcuts unuk program-program yang aku selalu guna. Automatically hidden, aku perlu hover je cursor tuk keluarkan icon.(macam kat bawah ni.)


  
3) Tag 10 people.


Aku rasa dah ramai yang dah buat tag ni. Aku je yang lambat. Tapi kalau anda jenis rajin, silalah buat. =)



9Feedback(s):