Billboard

Followers

Tuesday, March 16, 2010

Terima kasih Sendra

Sesungguhnya aku berasa amat terharu dan tersentuh bila Sendra si tuan rumah blog Kueh Tart melukis gambar aku sebagai tanda penghargaan ke atas komen-komen ke atas blog beliau. Tacing oh...


Anyway, aku kenal dia time blogwalking. Cam biasa la, letak link kat chatbox, dengan mengharapkan kunjungan balik. Aku kan newbies, so aku try la carik pembaca dengan cara tersebut. Jadi si Sendra ni pun menjengah blog aku, and then dia tertarik dengan widget 'Blogumus' yang aku letak tajuk "Sfera Topik" tu. Dia tanya aku, and dari situ bermulalah satu perkenalan secara maya antara aku dan dia. Cet, ayat jiwang lak gua. Tacing wooo... Gua ni muka je garang, tapi dalam hati ada taman. Wakaka...

Thanks a lot bro. Teruskan penulisan berkualiti anda... =)


11Feedback(s):