Billboard

Followers

Wednesday, January 20, 2010

Sempitkah?



Baru balik dari tengok Adnan Sempit kat Cineleisure Kota Damansara. Memang superb la cerita ni. Lawak sampai ke sudah. Aku malas nak komen banyak, atau cerita banyak pasal filem ni. Aku rasa ramai jugak yang dah tengok. Aku pergi tadi ngan kawan-kawan, ada la dekat 17 orang. Dan still, panggung masih penuh walaupan dah lama cerita ni keluar. Kalau berhajat nak tengok mungkin kena book dulu. Kepada sesiapa yang belum tengok, aku syorkan tengok la. Kompom satu panggung gelak sampai ke sudah.

Allright, aku dah letih sangat ni. Sakit mulut dengan perut sebab gelak, ni balik tangan calar balar plak. Siut jer kucing ni, tak reti gurau lak. Nak bergurau agak-agak la. Kucing kat kampung aku gigit atau cakar takde pulak sampai luka-luka tangan. Haish....

22Feedback(s):