Billboard

Followers

Sunday, January 31, 2010

Friendship Contest


Pagi-pagi ni macam biasa la, bukak blog, tengok reading list, baca blog yang aku follow. Pastu baca blog Z@ck, dia ada join contest lak, jadi dengan senang hatinya aku pun nak join lah ini contest. (sebab senang aku join la. ngeeee... ). Contest ini telah dianjurkan dengan jyanya oleh cik Marmie. Untuk syarat-syarat penyertaan, sila klik gambar di atas. Sebelum aku merepek panjang lebar, aku mempersembahkan gambar untuk diadili oleh pihak penganjur...


Cerita sikit pasal gambar ni. Masa ni kenduri kat rumah Karim, akak dia kawin. Dan kitorang beramai-ramai telah memeriahkan majlis ni. Kitorang ni pantang ada kenduri, mesti serbu ramai-ramai macam ni. Ada lagi yang tak termasuk dalam gambar. Kalau rasa-rasa nak memeriahkan suasana, ada kenduri boleh ajak kitorang. Haha...

p/s: Menepati tema friendship tak ni? Huhu...

25Feedback(s):