Billboard

Followers

Sunday, January 3, 2010

Kembali

Hari ini hari Ahad, bertarikh 03 Januari 2010, aku telah kembali semula ke apartment D'Rimba, Kota Damansara. Banyak benda nak buat, banyak benda nak aku ceritakan, jadi aku akan manage satu-satu. Tak banyak sangat aktiviti pun, tapi kalau dah mula menaip, takut korang pengsan lak nak baca. Haha. Pape pun, aku nak tuka layout dulu, tahun baru memerlukan layout yang baru la. Tapi tak semestinya la kan, agak-agak tak best aku tuka balik. Kekadang aku ni ada sentimental value yang amat tinggi, kalau dah pakai something tu lama, aku still akan suka benda tu sampai la aku dapat something new yang lebih baik. Kalau awek bleh ke?

Jadi post aku untuk segala aktiviti yang aku dah buat masa cuti haritu akan jadi tunggang langgang, sebab tarikh dan penceritaan dia tak sekata. Ah, korang tengok je la nanti. Larat ke tak ni? Aku perlukan assistant la. Jadi juru taip, sukarela. Aku bebel, pastu dia yang tulis. Senang sket ek?

6Feedback(s):