Billboard

Followers

Sunday, January 10, 2010

Pagi Ahad dan Nuffnang Innit

Aku nak tulis pasal Innit pagi tadi, tapi tak keluar idea lak. Perut lapar, aku turun tangga pergi kedai, sekali tutup plak. Tutup kejap je, 10 minit untuk menghantar gas. Alahai, sian brader tu, dia kerja sorang-sorang la pulak kan, takde orang nak jaga kedai. Tiap kali nak hantar gas tutup kedai, mangga peti sejuk, ambik gas kat stor, hantar pakai motor. Sebab malas nak menunggu, aku berkunjung ke rumah Ad. Dia tengah buat kertas kerja untuk trip ke Pangkor. Borak-borak kejap, dia pun lapar, apalagi, pegi makan dekat Khalifah Bistro. Pekena roti sardin dengan kopi tarik, baru la nampak dunia...


Berbalik kepada tujuan asal, berikutan kegilaan Nuffnang Innit yang aku dapat tau semalam, aku sampai termimpi-mimpi pasal benda tu. Nang me, i'll nang u. Adoih, takleh blah sungguh. Tapi hasilnya memberansangkan, dapat mempopularkan blog, disamping menambah bilangan follower dan menarik lebih banyak trafik ke blog kita. Siapa-siapa rasa nak mempopularkan blog silalah berkunjung ke blog Aried nih, dia ada tunjuk cara dan tips untuk Nuffnang Innit.



Banyak beza kan? Selamat mencuba, dan yang penting, nang aku kat sini jugak, jangan dang plak tau. Aku akan nang korang balik. Ngeee...

48Feedback(s):