Billboard

Followers

Sunday, June 27, 2010

Singgah kejap je

Ni aku balik kejap lepas tido rumah baru semalam. Sengal segala urat saraf. Dari pukul 11 malam, berkemas sampai pukul 1.30 pagi. Dengan tak makan malamnya, rasa macam nak pitam pun ada. Tapi memang saja je tunggu, sebab nak tengok match USA vs Ghana. Aku ngan housemate lepak kat Restoran Arafah, betul-betul depan kawasan apartment kitorang. Game malam tadi memang best. First half memang Ghana pegang, second half dah agak slow. Game habis dengan seri, hujan dah mula turun rintik-rintik. Mata pun dah berat, tapi ada masa tambahan. Baru nak gerak balik, Ghana bagi gol sebijik lagi. Cun-cun je menang 2-1.

Aku tak balik D'Rimba. Bermalam kat rumah baru, masuk rumah, landing, kejap je dah tido. Memang letih la sehari suntuk berkemas. Lepas tu boleh pulak mimpi pasal cerita Chuck. Aku dapat Intersect 3.0, lagi advance dari dalam cerita tu. Apa daaa, mimpi tak boleh blah langsung. Jangan terpengaruh dengan cerita yang anda tengok.

Aliapeng and the gang pun menyewa kat Apartment Jasmin tu jugak. So diorang singgah kejap rumah aku tadi, melawat sambil mengkritik. Diorang datang ambik kunci rumah diorang. Pukul 2 tadi, kitorang gerak balik D'Rimba, makan tengah hari dan petang ni, nak pergi kedai cat. Adoi, nak mengecat pulak dah. Letih wooo...

2Feedback(s):