Billboard

Followers

Sunday, May 9, 2010

Happy belated birthday to me

Hari Jumaat, 7hb May 2010, satu komplot penyambutan hari lahir aku dah berlaku oleh sebab perancangan rapi Wan Karim dan Adzhar. Aik, birthday aku bukan dah lepas ke? Memang dah lepas pun, 16 April aritu. Masa tu yang ingat tak ramai, so yang wish pun tak ramai, dan Wan pun lupa terus. Dia ingat 6 je, so dia assume bulan 6. Padan muka aku, tak nak letak tarikh lahir kat Facebook, kan orang dah tak ingat. Huhu... Lokasi sambutan diadakan kat Ani Sup Utara Kota Damansara. 

Malam tu, Adzhar datang rumah, ajak makan. Dia kata Wan tak jadi ikut pergi makan, sebab nak balik awal. So aku ikut je la Adzhar, sampai kedai, tengok-tengok ada Wan, dengan makanan dah tersedia, siap kek lagi. Aku senyap, tergamam, tak tau nak kata apa. Thanks a lot Wan dan Adzhar. Terubat juga kedukaan aku minggu ni. Alhamdulillah.

Kek yang tak sempat bergambar dengan sempurna, American Chocolate Cake. Best, padat, coklat dia sedap, memang sedap la.

Ni menu kitorang. Nasi putih, telur masin, sambal belacan, dengan 3 jenis sup. Sup daging, sup campur dan sup cendawan. Review Ani Sup Utara.

Ini mastermind, Wan.

Yang ni prankster, Adzhar.

Birthday boy jilat jari. Sedapnya kek!

Thanks a lot my friends... Terharu ni, tak tau nak kata apa. Huhu...

Dan bagi para ibu seluruh dunia, selamat hari ibu. =)

12Feedback(s):