Billboard

Followers

Friday, December 31, 2010

Ringkasan 2010

January : Kembali dari cuti tahunan, pergi kenduri kahwin abang Meon kat Manjung Perak, trip ke Chilling dan permulaan blog aku jadi popular.



February : Saat-saat sedih sebab Mrs. AcanCapix akan meninggalkan tanah air, perjalanan sehari untuk bagi hadiah kat dia, dan trip METC Batch 07 ke Pulau Pangkor.

Kenangan di Pulau Pangkor

March : Bulan yang tak ada aktiviti berjalan sebab concentrate kat subjek berat dan bersedia untuk exam bulan April dan berita sedih bila dapat tahu parents kawan aku meninggal dalam kemalangan jalan raya. 

April : Masalah dalam hubungan jarak jauh mula terasa, exam Gas Turbine Engine, bulan yang serba tak kena kat aku.


May : Kenduri kahwin kat Serting, jumpa balik kawan-kawan masa kecik, terasa seronok bila dapat berkumpul balik ramai-ramai. Sambutan birthday aku yang terlewat, dan birthday Mrs.AcanCapix. Hubungan kembali pulih.




June : Kenduri kahwin kakak Shafiq Md Noor kat Trolak, Perak. Ribut melanda D'Rimba Kota Damansara dan jugak proses mencari rumah sewa masa praktikal nanti.



July: Mula memindahkan barang ke rumah baru. Final exam Module 11, Aircraft System. Bulan terakhir kat METC. Zaman kemerosotan blog aku. Post semakin berkurangan.


August : Bermula lembaran baru dalam hidup, memulakan on job training kat MAS, dan kehadiran bulan Ramadhan.


September : Sambutan Hari Raya Aidilfitri dan trip ke Melaka tengok Cub Prix. 




Oktober : Seri Syawal masih ada, open house kat rumah Mimi, trip ke Hutan Lipur Lentang, dan kepulangan Mrs.AcanCapix ke tanah air.




November : Kenduri kahwin sepupu aku. Tak ada event besar, tak ada jalan-jalan. Hari-hari dengan rutin yang sama. Semangat nak berblog makin luntur.

December : Ride ke Felda Maokil, Johor. Dapat toolbox, duduk sorang-sorang kat rumah sebab member semua dah balik bercuti, sampai la ke saat ni, aku kat Serting Hilir.

Dah setahun lebih aku berblog. Bila baca balik kisah lama, banyak benda yang dah berlaku, banyak pengalaman yang dah kita pelajari, segala suka duka, konflik dengan diri sendiri, dengan kawan-kawan, semuanya mendewasakan kita. Blog ni lah diari aku, dan aku takkan berhenti menulis. Semoga tahun depan membawa lembaran baru dalam hidup kita semua. Pada kawan-kawan dan para bloggers sekalian, ampun maaf dipinta andai tersalah tulis, terguris perasaan mana-mana pihak. Aku hanyalah insan biasa. Selamat tinggal tahun 2010, selamat datang 2011. =)

6Feedback(s):