Billboard

Followers

Saturday, September 19, 2009

Balik raya... Balik kg.. Oooo blk kg.. Huhu...

Hari ni hari Sabtu. Aku tinggal sorg je kut kat rumah ni. Nasib baik Apai ada lagi kat rumah depan. Alah, mlm tadi pun aku g kuar, tinggal Apai sorg... Sian dia tgk TV sorg2... Huhu... Semalam plan nk g OU, sebab Cuki nk ajak g beli seluar. Balik dari METC je, hujan turun mencurah-curah. Transportasi yg available hanyalah sebuah skuter, camner nak pegi? Last2 sampai xde mood dah nak pegi. Cuki la, aku xde hal pun, huhu... Pastu dalam pukul 9 mlm, hujan pun dah nak tinggal renyai2 je, tiba2 Cuki msg, ajak g mkn pizza. Mentang2 la dah nak balik, main pulun je makan. Aku pun tanpa berfikir panjang, terus on je. Dah makan lebih kurang, g la Uptown Kota Damansara. Sikit punya ramai orang, dah mlm2 last ni, ramai org ambik kesempatan nak membeli belah baju2 raya. Round yg pertama, Cuki x jumpa seluar yg berkenan. Jalan, lagi, pusing2, pastu jumpa gak yg berkenan di hati. Patu meleret2 sampai beli t-shirt ngan jam, raya sakan kut. Huhu... Aku? Xbeli pape pun, nk beli t-shirt besar2 plak saiz, dah ada saiz x berkenan plak. So aku pulang dengan tangan kosong je. Haha, sedih gila, padahal dah beli baju kut aritu. Harini dah hari Sabtu. Bangun2 pagi, hujan la plak, malas gila nk bangun. Camne la nk balik ni? Nak gi tunggu bas pun kene jalan gak dulu. Hm, tgk je la camne kang. Jadi sebab aku dah nak balik, maybe seminggu la x online. Xkan nk gi CC plak raya2 kan? Xpe2, jumpa la next week, jika masih lagi dipanjangkan umur... Jadi aku mengambil kesempatan ini untuk mengucapkan selamat hari raya Aidilfitri kepada sapa2 yg follow blog aku ni. Mana yg terusik, terkata, harap dimaafkan, mana yg termakan, terminum mintak dihalalkan. Saya insan biasa, banyak buat salah dan silap... Huhu... Selamat makan juadah hari raya yg mantap2, selamat berjalan raya ke rumah ibu mertua, dan berkonvoi di hari raya bersama rakan2...
Ok la, jumpa lagi minggu depan, InsyaAllah...

5Feedback(s):